Sunday, April 02, 2006

Een jaartje ouder

Tjonge wat gaat de tijd toch snel. Gisteren was het mijn verjaardag.
Zoals een dame eigen is, zal ik mijn leeftijd niet verklappen. Althans niet op het World Wide Web.

Het was een gezellig weekend. Vrijdag kwam Monique en we zijn lekker wezen stappen. Net als vroeger. Heel leuk. En zaterdag kwam Lody nog even langs en 's avonds Yvon en Mari en Remy natuurlijk. Met z'n allen gegeten en 's avonds hebben Martijn en Linn "nederlandse"hapjes gemaakt. Kaas met een uitje, augurk en boterhamworst en gevulde eitjes. Erg lekker!
Rond half negen kwam er een grote bos bloemen van Chiel voor mij. Heel lief en een echte verrassing!

Vandaag is het een luie dag. Linn is aan het studeren en Remy en Ben zijn naar Nijmegen. En ik doe helemaal niets. Lekker hangen op de bank. Heerlijk.

Nog 2 nachtjes slapen en dan ga ik weer richting HongKong. De tijd vliegt echt snel voorbij...

No comments:

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails