Sunday, April 23, 2006

Het is zondagmorgen 7 uur 's ochtends.
HongKong is nog in rust. Heel langzaam probeert het zonnetje door de laaghangende bewolking te komen en de gevels hier in Tsim Sha Tsui van een zacht gele gloed te voorzien. Het wordt weer 30 graden vandaag en de luchtvochtigheid staat op 85%. Lekker sticky dus.
De taxi's staan alweer klaar op Modyroad maar het lijkt nu of ze geen haast hebben om klanten te vinden. De meeste klanten liggen nog te slapen na een avondje stappen in Wanchai.

Ik heb net een pot koffie gezet en een croissantje in de toasteroven gelegd. Lekker.
Voor het eerst, sinds ik terug ben uit NL, heb ik geslapen tot 6 uur! Door de pijn in mijn been en rug slaap ik gemiddeld zo'n 2 uur achter elkaar. Ik kan dan niet in bed blijven liggen maar neem een warme douche, zet thee en ik probeer nog wat te slapen op de bank om Chiel niet wakker te maken. Ik was vandaag aangenaam verrast om te zien op de wekker dat het al 6 uur was. Ik heb ook heerlijk geslapen!

Straks gaan we naar de beurs. Jos staat op de beurs met zijn bedrijf en de produkten zien er heel gaaf uit. Ben heel benieuwd hoe ze er live uitzien. Er zijn ook klanten uit NL voor Chiel en die ontmoeten we ook daar.

Morgenavond gaat Chiel naar Shanghai en dan komt hij dinsdagavond weer terug. Hij is super druk met bezoeken en klanten begeleiden. De een is nog niet weg of de volgende staat alweer op het vliegveld. De hele volgende week staat alles volgepland. Daarna heeft China een week vrij. Labourday. Dan mag Chiel even bijkomen en na die week staat weer alles volgepland.

Wij hebben besloten om dat Labouday-weekje maar eens weg te gaan. Naar Phuket voor 5 dagen. Lekkerrrrr...

1 comment:

Anonymous said...

Hoi Ans en Chiel, fijn dat je wat beter slaapt,misschien dat je het ergste nu gehad hebt!Kan me voorstellen hoe het weer nu aanvoelt, warm en vochtig!
Wat een narigheid, je moet weer op vakantie naar zo'n vakantie resort.Afzien hoor!
Heel veel plezier alvast!
Arlene

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails