Wednesday, March 16, 2005

Brede mannen!

Gisteren had ik een ontmoeting met 2 busladingen vol brede mannen! Very nice and very good for your heart!

Na de boodschappen was ik bij de StarFerry op het muurtje gaan zitten om Chiel te bellen in China en een sigaretje te roken. Terwijl ik aan het bellen was, zag ik uit de parkeergarage, veel stoere in trainingspak geklede mannen aankomen. Ze gingen bij mij op het muurtje zitten en ze maakten foto's van het uitzicht op de haven. Hele aardige mannen trouwens. Ze vroegen keurig of ze naast me mochten zitten.
Ik had geen idee waar ze nou vandaan kwamen en waarom ze hier rondliepen. Een chinese dame ging totaal uit haar dak en begon wild te zwaaien naar iedereen. Even later liep de hele groep naar het Marco Polo Hongkong Hotel. Schijnbaar logeren ze daar.

Ik begreep van haar dat de rugby-teams van Georgie en Engeland bij mij op het muurtje hadden gezeten! Heel populair en de wedstrijden zijn allemaal al maanden uitverkocht. Dit weekend worden de wedstrijden gespeeld in Hongkong.
THE RUGBY WORLD CUP SEVENS 2005!

No comments:

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails