Tuesday, March 08, 2005

En hoe is het weer daar bij jullie?

Ach, het leek me leuk om eens een update te geven van het weer hier in Shenzhen.

 

Gisteren hadden wij een blauwe lucht met zo'n eng geel ding. Jullie hebben dat al een tijdje niet gezien maar ik geloof dat ze het de ZON noemen. Het was windstil en de temperatuur was rond de 23 graden.

 

Vandaag werd ik wakker met de ZON in mijn gezicht. Heerlijk. Ik heb uitgebreid op het balkon gezeten met een kopje koffie (bedankt Andy en Marry!) en een stroopwafel.

Opnieuw windstil en het kwik steeg zo rond de 25 graden.

 

Morgen hebben ze hetzelfde weer voorspelt. ZONNIG dusssss.....

Maar aan het eind van deze week zal de temperatuur weer gaan zakken naar 18 graden.

 

O ja, het zwembad is vandaag schoongemaakt en het water stroomt er weer in.

Ik dacht dat jullie dat wel leuk zouden vinden om te weten!

 

 

1 comment:

Anonymous said...

Dit noem ik "hatelijk"zeker na de 35 cm sneeuw in mijn tuin die net is gesmolten!
Maar.....oke, zweten jullie maar van de warmte en de kachel gaat zeker aan als het 18 graden is??
Zonder dollen wat een leuk flatje!
Geniet er van!
Arlene

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails