Friday, February 17, 2006

Babykleertjes kopen

Nee, er is geen klein Honigje op komst. Niet hier en niet in NL voor zover ik weet!

Gisteren ben ik naar Stanley market gegaan voor een vriend van ons. Pierre uit zuid-afrika. Hij heeft een zoon van 6 maanden en is supertrots op Leo. Hij was hier voor het werk maar had geen tijd om zelf te shoppen voor Leo. Dus heb ik dat gedaan.

Hardstikke leuk om weer naar kleine kleertjes te kijken. Nou ja, kleine kleertjes. 6 maanden oud en hij moet kleertjes hebben voor 18 mnd tot 2 jaar! Flinke jongen dus. Deed me denken aan Remy die hetzelfde postuur had met die leeftijd.

Ik heb me in ieder geval weer heerlijk uitgeleefd. Voor 30 euro een tas vol gescoord met 2 jeans van Oshkosh, sweatertjes van Ecko en GAP, polo's van Ralph Lauren en een vestje van Tommy Hilfiger. En niet het nepspul maar de realstuf!

4 comments:

Anonymous said...

Goed gedaan Ansje!

Monique

Anonymous said...

Zal binnenkort eens even wat maten doorgeven, van Laurens en Deborah, of die van mij want die DIOR-jurk van laatst was wel erg gaaf.

Hoeveel dagjes nog voor dat je weer terug bent??
XXX
Simone

Anonymous said...

He Simone,die Ruud ziet er trouwens nog goed uit.Wie van de 2 is toen getrpuwd (geweest)met Annelies Barto?
Zal Ruud de groeten van je doen als ik hem weer zie!?
Arlene

Anonymous said...

Ed was getrouwd met annelies en ex van onze ans. Welja hartstikke leuk
Simone

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails