Sunday, August 19, 2012

Warm Nederland

Daar zijn we weer!

Het vliegen met een T8 viel gelukkig mee. Ik zag daar als een berg tegenop en ik denk dat Cathay Pacific dat door had. Tijdens het inchecken op Kowloon Station bij de Airport Express, wat trouwens een gedoe was om er te komen omdat geen enkele taxi nog wilde rijden vanwege de T8 die net was afgegeven, gaf de meneer achter de balie ons goed nieuws! We kregen een upgrade! Oh wat is dat toch lekker om te horen! We hebben er goed van genoten en na het eten ben ik als een blok in slaap gevallen...languit! Ik werd net een uurtje voor het ontbijt weer wakker, heb een heerlijke capuchino gedronken om wakker te worden en toen was het aftellen. De landing ging goed en evenlater liepen we naar Europcar waar we onze auto konden ophalen.

Bij Europcar hadden we nog eventjes een meningsverschilletje. Tegenwoordig moet je dus een vingerafdruk achter laten. Daar was Chiel het niet mee eens. Volgens Europcar is het heel normaal om dat te doen en volgens Chiel was dat 'absurd'! Je bent al een crimineel voordat je de auto hebt opgehaald! Eerst doen ze op je creditcard een flink bedrag achterhouden 'voor het geval dat' en dan mag je een vingerafdruk afgeven. Maar goed, we hebben het autootje opgehaald en we zijn naar Druten gereden.

Daar zat Linn al te wachten op ons. Ben was al naar het werk maar rond de lunch stond hij weer voor de deur. Gezellig! En toen viel het ons op dat het eigenlijk super warm was! Niet normaal zeg! Kom je uit een benauwd en warm HK is het hier ook 35 graden! Vandaag, zondag verwachten ze 38 graden!

Aan het eind van de dag kwamen Remy en Rachida per camper naar Druten. Wat gezellig! Ze zijn hier nu nog. Het hele weekend zijn ze gebleven en hebben we natuurlijk op vrijdag de frietjes met kroketjes gegeten en gisteravond hebben we de bbq maar aangedaan. Net als de rest van NL! Maar wat een hitte zeg. Het slapen gaat erg moeilijk vanwege de hitte en dan besef je hoe verknocht we zijn aan de airco.

Gistermorgen ben ik eerst maar naar de kapper gegaan. Al het grijze er weer uit en een flink stuk eraf. Lekker. Voel me gelijk een stuk beter.

Chiel en ik hebben net mijn les 9 samen gelopen. En het ging hartstikke goed! Om 6 uur liepen we buiten vanwege de verwachte hitte en toen viel de temp nog best mee. IK heb nu 4 x 6 minuten hardgelopen met daartussen 1 minuut wandelen en aan het eind nog 2 minuten hardlopen maar dan sneller dan de eerste 4 x 6 minuten. Het ging verbazingwekkend goed! Chiel is nu nog verder aan het lopen. 'Effe naar Beneden Leeuwen' zei hij.

Aan het eind van de dag gaan we naar Tiel. Lody is jarig en dat moet gevierd worden natuurlijk. Maar eerst maar even uitpuffen in de tuin. De boel een beetje opruimen en dan ontbijt maken. Gezellig!

No comments:

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails