Saturday, October 26, 2013

Lief!

Het mag dan in Nederland een hot topic zijn, gaat hier het leven gewoon en werd gisteren door een blanke Piet bij ons een cadeautje bezorgd!

Onze klanten die bijna een jaar geleden hier ook waren toen Chiel het ziekenhuis indraaide, waren weer op bezoek. Jos heeft 2 dochters die met grote regelmaat mijn blog lezen en zo lazen ze bijvoorbeeld vorig jaar, dat hier geen chocolade letters te krijgen zijn. Dat kon niet en dus moest Jos 2 chocoladeletters meenemen voor ons.


Gisteren kwam Jos weer met een zakje aanzetten. 'Voor jullie!, van Joelle en Sabrina!' Nou ja zeg, wat ontzettend lief!

Ik kon me natuurlijk niet beheersen en heb gelijk de cadeautjes opengemaakt. Een heerlijke doos met bonbons en schattige gevulde glazen schaaltjes die ik toevallig gezien had, toen ik met Angela bij de Intratuin ging ontbijten ;-)


Super! Echt heel lief van jullie dames! Ik hoop dat de chocolaatjes het een week overleven...denk het niet maar we gaan het proberen!

1 comment:

Arlene said...

Goh wat leuk en lief,laat de letters en zo je lekker smaken!

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails