Thursday, October 31, 2013

Dumplings

Mijn Chinese vrienden en ik hebben een ding gemeen. We looooove food! Ze zijn altijd op zoek naar dat ene restaurant, proberen altijd het beste product te vinden om daar thuis mee te koken en willen altijd nieuwe dingen proberen.

En zitten ze ergens te eten, thuis of in een restaurant, de foto's van het gerecht worden van alle kanten geschoten. Die tik heb ik van hun meegekregen. En het niet bijzonder want iedere Aziaat foto's maakt van zijn eten!

Gisteren kreeg ik van Silla een paar foto's opgestuurd. Ze heeft bij Rain en Lydia geleerd hoe je dumplings moest maken. En dat wilde ze met mij delen. Dus hier in beeld en geschrift het recept van dumplings!

 I proudly present ms Silla Chow!


1 comment:

Simone said...

wauw, leuk zo'n strip, hihi

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails