Sunday, November 03, 2013

Weg

Gistermorgen was het zo ver. Jaap en Mickey moesten weer terug naar Vancouver na 5 weken zaken bezoek en vakantie en gezelligheid.

Je bent er eigenlijk zo weer aan gewend dat Mickey hier is. Samen lunchen, samen shoppen, samen wenkbrauwtjes plukken, samen lachen, samen huilen. Het duurt wel even langer voordat ik gewend ben aan het feit dat ze weer in Vancouver is.

Ik heb wel een heerlijke tijd gehad. Het was weer even net als vroeger. Lieve Mickey en Jaap, heel erg bedankt voor de gezellige tijd! Het was super!


1 comment:

Mickey said...

oh lieve schatten, ik/wij heb(ben) het ook echt heeeeeeeerlijk gehad! ik zie wel een beetje op tegen het ontwennen van alle gezelligheid en weer moeten aarden aan de andere kant van de wereld.
Gelukkig ben ik vreselijk goed in plotten wanneer t weer zou kunnen - jullie kant op komen ;-)

Heel dikke knuffels en dankdankdank weer voor de heerlijke tijd!

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails