Wednesday, November 20, 2013

En dat is 4!

Na een slapeloze nacht van mijn kant, viel pas om 4 uur in slaap, ging de wekker genadeloos af om half zeven. Dat was even moeilijk. Maar goed, ik heb de slaap uit mijn ogen gewreven, ben opgestaan, heb weer een vruchten smoothie voor ons gemaakt, kopje koffie gezet, eitje gebakken en om 8 uur stapten we de taxi weer in. Op naar de fysio.

Het viel ons gelijk op dat de temperatuur flink gezakt is. Voor Nederlandse begrippen nog steeds lekker denk ik, maar voor ons die gewend zijn aan 28 graden en hoger, was het een beetje fris. 20 Graden maar en bewolkt. De winter komt eraan!

Ik zag vanmorgen op CNN dat jullie in NL het goed voor de kiezen gaan krijgen qua weer. Een koudefront die hoogst waarschijnlijk de eerste sneeuw gaat brengen. Bofkonten! Ze lieten ook zien dat in Culemborg de eerste strooizout bergen al klaar liggen, dus dat moet helemaal goed komen bij jullie ;-) Nou maar hopen dat de treinen geen vierkante wielen gaan krijgen.


Maar goed wij gingen dus naar het ziekenhuis. Mens wat was ik blij dat ik mijn trui had aangedaan! De airco blaast nog steeds ijsblokjes, zelfs als het niet meer nodig is. Chiel werd in het apparaat gehesen en toen werd de ondersteuning op 4 kilo gezet!! Wat goed!! En Chiel kon het ook allemaal aan, super! Met een brede lach op het gezicht stampte hij de meters weg.

Na de lokomat training zijn we ook ballen gaan gooien en werd en een onderzoek gedaan. Zoals b.v. los staan, met je handen naar voren rijken, met je ogen dicht staan, proberen op 1 been te staan. Daarna ging het verder op de oefen tafel. Hij lag op zijn rug en zo moest hij Eddy's hand weg duwen met een been, zijn tenen proberen te bewegen, dat soort oefeningen.

Het ging niet allemaal zoals Chiel had gehoopt maar de uitslag was over het algemeen dat hij erg goed vooruit was gegaan! Eddy zei zelfs dat de vooruitgang groter was dan dat hij had verwacht! Ja, ja. Goed nieuws dus.

Aanstaande vrijdag krijgen we een nieuw schema i.v.m. het onderzoek waar Eddy bezig is. Er moeten testen gedaan worden die niet in de Rehabilitation building gedaan kunnen worden. Ben benieuwd!

3 comments:

Arlene said...

Elke dag gaat het beter hè?
Moet toch een heel fijn gevoel geven.Het wordt hier inderdaad koud,vanmorgen -2* witte weilanden van de vorst en wel een mooi zonnetje erbij dat scheelt!Handschoenen,muts en sjaal alweer aan! :(

Fiona Teeuw said...

Echt super dat Chiel zo goed vooruit blijft gaan. Jullie inzet blijft vruchten afwerpen. :-) Het is echt een raar idee dat het in NL al winter is. Dit klimaat hier bevalt me beter!

Simone said...

Wat fijn om weer te horen, dat er telkens weer vooruitgang is!! Zou inderdaad CNN maar in de gaten houden de komende weken, want het schijnt een hele koude winter te worden...kon vanmorgen al schaatsen op het platte dak.... hihi

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails