Tuesday, July 15, 2014

Vakantie

De dagen zijn afgeteld, de koffers staan gepakt, de e-tickets zijn uitgeprint, de was is gedaan. Wat mij betreft kunnen we!

Chiel heeft gisteren nog fysio gehad. Hij heeft zichzelf afgebeuld met in het achterhoofd dat hij pas over een maand weer aan de slag kan. Althans op de lokomat. Ik twijfel er niet aan dat hij in Druten straks weer op de fiets voor de tv zit om mee te fietsen met de Tour de France. Ik deed ondertussen mijn rondje bij de fysio. Ik heb iedereen een goede zomer toegewenst en toen Chiel en ik de zaal uitliepen, werden we uitgezwaaid door iedereen! 'Happy holidays! See you over a month! Give your granddaughter a hug from me!" Echt heel lief.

Vandaag moet Chiel nog even aan de slag. Het is niet druk op het werk. Iedereen heeft vakantie natuurlijk en de meeste bedrijven in NL zijn of gaan op vakantie. Dus dat komt mooi uit. Voor de periode dat we in NL zijn heeft Chiel belooft om in ieder geval 2 weken niets te doen. We zullen zien.

Ik ben nog wel een beetje nerveus voor de reis. Het blijft een rond eind vliegen natuurlijk en 12 uur is een lange zit. Daar ben ik wel aan gewend maar deze keer gaan we zonder rolstoel op pad. Chiel wil het absoluut niet meer. Dus we gaan op tijd naar het vliegveld en lopen we langzaam maar heel zeker naar de gate. Het gaat natuurlijk allemaal goed maar het is weer nieuw. En daar ben ik een beetje huiverig voor.

We vliegen vannacht en komen morgenochtend jullie tijd aan om half 7. Ik kan niet wachten!
Het volgende postje komt uit NL.


3 comments:

Simone said...

Ben er van overtuigd dat het jullie gewoon weer gaat lukken!!! Misschien iets ruimer tijd nemen van te voren...vergeet je niet de airco laag aan te laten staan, anders moet je weer zo aan de slag als je thuis komt, hihi!! Een hele goede reis, een mega dikke pakkerd en tot snel xx

Mickey said...

Stoer van chiel! Rustig an, komt vanzelf goed, en als t nodig blijkt kan je altijd nog een airport rolstoel lenen. Maar is vast niet nodig. Dikke knuf en goede reis, geniet in NL! X

Fiona Teeuw said...

De reis gaat vast wel goed komen... Veel plezier de komende weken in NL. Lekker genieten van de familie.

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails