Sunday, September 21, 2014

Supermarkt

Voor mijn dagelijkse boodschappen loop ik altijd naar de Marketplace. Prima supermarkt in de kelder van de K11. Vanaf dat deze winkel is geopend, moet toch al een jaar of 4 geleden zijn geweest, loop ik daar binnen om de boodschappen te doen. Ze zijn niet zo duur als de Citisuper, hebben net iets meer keuze dan de Welcome en ze hebben zeker meer ruimte om tussen de schappen te lopen dan bij de Park'nShop. Want daar wordt ik soms helemaal gek van!

Bij ons in het gebouw zit namelijk een Park'nShop. Hoe gemakkelijk is dat! Maar als je naar binnen wil, val je eerst over de wagentjes, boodschappen mandjes, kratten, dozen en slenterende-niets-kopende Chineesjes, die hun pauze-tijd al bellend of tv kijkend volmaken in de airco. Hoogst irritant! Dan maar wat verder lopen naar mijn eigen Marketplace.



Enfin, ik liep dus van het weekend de supermarkt in. Beetje neuzen en gelijk bedenken wat we 's avonds moesten eten. Wat mij wel opviel, was dat een ruim assortiment tegenwoordig van de Carrefout afkomt! Nou dat is super goed nieuws, want wie weet wordt vandaag of morgen de hele Marketplace wel vervangen door de Carrefour! Dat zou ik geweldig vinden. Een echte mega-supermarkt hebben we hier niet. Best vreemd want in China zijn ze er wel. De Carrefour en de Wallmart, waar je gelijk non-food artikelen kan kopen.

Maar hoe gezellig is het tegenwoordig in mijn buurtsuper! De Carrefour artikelen staan er met Nederlandse tekst! En die prei-taart ligt in mijn vriezer...




1 comment:

Mickey said...

Oh wat lekker die carrefour producten! In onze eigen Marketplace. Ja, ook nogsteeds beetje van mij hoor. De kassadames kenden me nog vorige keer...:-)
Eet smakelijk! (Mjam, preitaartje! Overigens is de chicken-and-leek pie van de Marks&Spencer ook heerlijk)
X

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails