Tuesday, January 13, 2015

De laatste dagen

De laatste week in NL is al voor de helft om. Ik wil er nog niet aan denken maar de dagen gaan zonder genade voorbij. Bah. Het had voor ons nog wel even mogen duren. 

Zaterdag kwam Lody nog langs en kregen we bezoek van Yvon en Mari. Zondag zijn wij op bezoek gegaan bij Simone en Ron. Chiel is de laatste dagen op zakenbezoek geweest en as we speak, is hij zijn laatste bezoek aan het afleggen. 

Ook is het mannetje die onze badkamer en wc heeft verbouwd nog langs geweest. Hij heeft nog van alles opgegangen zoals wcrolhouders en zo. Het enige wat nu nog moet gebeuren is de deur voor de douche. Maar dat moet besteld en opgemeten worden dus dat zal nig wel even duren.  

Vanavond krijgen we nog bezoek van Jaap. Zo gezellig!
Morgenavond gaan we nog naar Andy. Even elkaar nog vasthouden voordat we vrijdag terug vliegen. 

En nu we het toch over vliegen hebben, ik ben benieuwd of we zonder vertraging kunnen vliegen. Ik zag vanmorgen op het nieuws dat er een flinke storm op komst is. Brr. 

1 comment:

Mickey said...

hihi, gek hoor dat jaap gezellig bij jullie is (en allemaal niet in t land waar je woont) en ik zo ver weg...Heb t gezellig! Ik ben jaloers! XXX

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails