Monday, July 06, 2015

Bijpraten

Mijn hemel wat vliegt de tijd voorbij. Ik moet echt weer dagelijks een verhaaltje gaan schrijven. Enfin, nu maar eerst een update over de afgelopen week.

Chiel is weer naar China geweest. Hij gaat wekelijks 2 tot 3 dagen naar Shenzhen en ik hoef niet meer mee! Yoehoe! Ik mag wel mee maar het is niet meer noodzakelijk. En ik moet zeggen, ik mis het niet. Jezelf te pletter vervelen in de fabriek zonder enig vermaak en matige airco, nou die tijd heb ik gehad. Echt wel. Ik mis wel mijn vriendjes van het hotel die altijd klaar staan voor alles. En de heerlijke spicy wontonsoep.



Ook gaan we weer 2 keer per week naar fysio! En Eddy is heel tevreden. Tegenwoordig ziet Chiel's training er zo uit: 20 Minuten lokomat waarbij hij een bal moet trappen. Geheel creatief heeft Eddy een gadget gemaakt en aan de steunen vast gemaakt. De reden is dat Chiel moet proberen zonder na te denken, langer op zijn linker been te staan.


En daarna gaat hij lopen tussen de steunen zonder schoenen op onregelmatige kussentjes. Dat is goed voor de balanstraining en zijn hamstrings. Nu moet hij ook met gewichtjes aan zijn enkels dat zelfde traject doen. En de dames om hem heen moedigen hem aan! Zijn eigen fanclub is maar wat blij als het weer tijd voor de brug. Ze bemoeien zich overal mee en als het goed gaat klappen ze. Het is echt te gek om die dames zo te zien ;-)


Van het weekend was het dragonboat Carnival. De races werden gehouden in de haven net over de loopbrug en het feest was bij ons op het plein. Best gezellig om al die mensen zo te zien rondlopen. Zaterdag kregen we Jos en de Chineesjes op bezoek en ze vonden het prachtig! We zijn niet bij de races wezen kijken want het was te heet. Jemig. 36 graden en gevoelstemp van 43 graden. Pfff. Gelukkig is het vandaag een stuk beter. Nog steeds warm, 32 graden maar het is goed uit te houden.

's Avonds is het hier Tour de France tijd. Op Eurosport kunnen we alles live volgen. Best leuk en zeker als alles begint in Utrecht!

1 comment:

Arlene said...

Chiel en zijn fanclub! Leuk toch.Fijn dat het wat koeler is,hier gelukkig ook vond 37* toch teveel van het goede!

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails