Tuesday, July 07, 2015

Tripjes in het verschiet

Heerlijk. We hebben weer iets om naar uit te kijken!

Straks op 18 juli vertrekken we voor 5 dagen naar Koh Samui in Thailand. En we hebben er zin in! We ontmoeten eerst vrienden uit NL die daar met vakantie zijn. We blijven 2 dagen in hetzelfde hotel als dat zij hebben geboekt. Zij gaan daarna een boottocht van een paar dagen maken en wij vertrekken dan weer naar good old Sala voor 3 dagen. En geloof me, ik tel de dagen af. Even niets, lekker uitwaaien en energie opladen.


Op 6 augustus gaan we naar Siem Reap in Cambodja. Want, en ik heb daar enorm veel spijt van, ik ga de 10km lopen van Angkor Wat. Ook Silla, Steve en Rain gaan lopen en Chiel gaat op de fiets! Ik heb al 2 maanden niet getraind vanwege ziekte en het overlijden van Andy, maar het komt wel goed. Er hebben zich maar 1000 man ingeschreven omdat, en daar heb ik ook spijt van, augustus zo heet is! In december is het minder warm en dan zijn er veel meer mensen die meedoen.
Nou was de bedoeling dat we in zouden vliegen op donderdagavond en op zondag na de race weer gelijk terug zouden vliegen, maar na beraad is toch maar besloten om er 2 dagen bij aan te plakken. Er wordt niet elke dag op Siem Reap gevlogen dus de maandag terug was al niet mogelijk. Nu is het dinsdagmorgen 11 aug geworden. Eerlijk gezegd vind ik het wel lekker zo. Geen gehaast.


En dan in september, de juiste datum is nog niet bekend, vliegen we naar NL! Chiel gaat daar weer klanten bezoeken met zijn nederlandse collega en chinese collega die allebei in september in NL zijn. Dus perfect! En ook daar kijken we al naar uit!



2 comments:

Arlene said...

Allemaal leuke dingen om je op te verheugen! Alleen dat hardlopen .... jezelf niet forceren hoor! Al die emoties en spanningen eisen hun tol dat merk ik ook nu ,heb af en toe zin om te gillen en ben nog steeds snel moe!

Yvon said...

Kijk, dat zijn nog eens goede berichten! Geniet alvast van de voorpret!

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails