Tuesday, August 25, 2015

So excited!!




Ik heb tanden moeten knarsen, op mijn tong moeten bijten, de andere kant op moeten kijken, maar nu mag ik het eindelijk uitschreeuwen!

Zo'n 6 weken geleden kregen we een facetime gesprekje van Ben en Selena. Ze zaten in hun nieuwe huisje, zo trots als een aap natuurlijk, en ze vertelden dat ze op vakantie zouden gaan naar Italië. Altijd leuk. Hoe het met ons ging, of alles goed ging en pas aan het eind van het gesprek kregen we het te horen.
Straks in maart krijgen ze een baby'tje! Begin maart! Nou ja zeg! We waren zo blij en het was zo leuk om het van hun te horen. Allebei helemaal trots en blij en Chiel en ik keken elkaar aan. Onze Benno wordt vader...Nadat we hadden opgehangen hebben we samen wel even een traantje moeten weg pinken.

Ze hebben nu net de tweede echo gehad en alles gaat goed. Van de pure emotie (en omdat ik nog niets kon zeggen natuurlijk) ben ik gelijk een baby dekentje gaan haken en die ligt al klaar om mee te nemen naar NL straks in september.

Vervolgens liep ik een week of 3 geleden door Ocean Terminal. Ik was op zoek naar iets leuks voor Leena. Leena schijnt met groei en ontwikkeling erg vooruit te lopen en volgens het consultatie bureau moet dat vooral gestimuleerd te worden dus oma was op zoek naar iets wat haar stimuleert.

Tijdens dat neuzen in de winkel, kreeg ik een facetime gesprek van Remy. Niets bijzonders want Remy facetimed regelmatig omdat Leena dan effe oma en opa wil zien en haar laatste kunsten wil showen. Springen van de bank, verven, kleien, in haar blootje door het huis rennen, enz enz. Altijd gezellig. Dus ik neem op en daar zitten Rachida en Remy met Leena op schoot. Omdat ik net tussen een horde Chineesjes stond, zei ik' ik zoek effe een plekje op waar geen Chinezen schreeuwen en dan kan ik gelijk even gaan zitten. Waarop Rachida zegt, 'doe dat maar. Ga maar effe zitten!'...

Krijg ik het nieuws dat ook zij een babytje verwachten! Eind maart, begin april! Hoe gaaf is dat!
Ze hebben nadat ze mij hadden gebeld gelijk Chiel gebeld want die zat op het werk. Ik was helemaal van slag. Jemig. 2 Kleinkindjes in 1 maand komen straks de familie vergroten. Ik heb ik mijn eentje naast de starferry wat traantjes weg gepinkt...zo gaaf.

Ook Rachida heeft gisteren de echo gehad en alles ziet er goed uit. En je raad het al, er is een nieuw baby dekentje in de maak! En Leena wil een zusje. Dus.

Maar maart wordt vanaf volgend jaar een feestmaand in huize Honig. Chiel is 1 maart jarig, Leena 23 maart, ik 1 april plus 2 kleine Honigjes in de maak...




4 comments:

Fiona Teeuw said...

Oh Ans en Chiel, wat een onwijs leuk bericht... Proficiat!!

Arlene said...

Geweldig nieuws en ook na alle narigheid nu goed en blij nieuws. Opa en Oma van harte !

Yvon said...

Oh wauw!! Dit is dubbelop mooi nieuws! Wat een rijkdom! Het is jullie zoooooooooo gegund! Dikke kus uit Druten😘

Mickey said...

ZO LEUK !!!
XXX

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails