Thursday, August 11, 2005

Andy

Vanmorgen heb ik gebeld met mijn broer.
Vandaag wordt hij opgenomen in Nieuwegein, St.Antonius ziekenhuis, omdat hij geopereerd moet worden aan een aneurysma van zijn aorta. Nogal een grote ingreep, geen kattepis dus. Ik weet dat de ingreep niet hetzelfde is als waar mijn vader toen aan geopereerd is, omdat we jaren verder zijn met de medische wetenschap maar even zo goed best spannend. Toendertijd lag pa zo'n 20 uur op de OK en deze keer kunnen ze het lek dichten met een buisje dat via de lies wordt ingebracht. Geweldig dat het zo kan.
Ik baal ervan dat ik dan zover van huis ben en dat ik niet even langs kan gaan. Maar goed, gelukkig bestaat er dan zoiets als een telefoon en daar doen we het dan ook mee.
Ik heb gelijk een kadootje naar z'n huis gestuurd en een kaart naar het ziekenhuis op de bus. Morgen is de ingreep. We wachten vol spanning af.

No comments:

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails