Saturday, August 13, 2005

Een uitlopertje van de typhoon

Nou, dat was even schrikken maar gelukkig is het weer voorbij. Ik heb een voorproefje gehad van zoals HK eruit ziet als een typhoon overkomt.
Vanmiddag hebben we nog wat boodschappen gedaan, beetje gelopen, natuurlijk langs starbucks en daarna weer naar huis. We zaten nog maar net en de hele wereld om ons heen werd aarde donker. In no time was de hemel vol met zwarte, rollende, dreigend uitziende wolken. Ik heb heel snel de digi-camera gepakt en uit alle ramen foto's gemaakt.
Het onweert en bliksemt nu nog wel maar de lucht is weer open getrokken.

3 comments:

Anonymous said...

Hoi Ans, wat een prachtige foto's maar ook heel onheilspellend!
Kan me voorstellen hoe eng het moet zijn.
Arlene

Anonymous said...

Inderdaad hele mooie foto's, maar het zou ook niets voor mij zijn! Brrrrrrrrrrrrrr

Blij te horen dat alles goed is met je broer.

Wij zij druk met het sight seeing met mijn schoonouders uit Nigeria. Ze zijn van alles onder de indruk. Heel gezellig ook!

Dikke kus van ons allemaal uit Rotje knor

Anonymous said...

Gistermiddag was het in Maas en Waal net Hong Kong, als ik dat zo lees.....
Was gewoon eng....
Blij dat het met Andy goed gaat, wens hem alle goeds van ons!
En hoop voor jullie dat het weer rustig word..... Over ruim een week zitten wij in 30gr. en volop zon.....
Houden jullie op de hoogte, voor zover het lukt!

Liefs, Mari en Yvon

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails