Monday, January 30, 2006

Gelukkig nieuw jaar

We zijn net terug van het spectaculaire vuurwerk. Niet normaal wat ze hier de lucht in laten ploffen! Ik denk een half uur non stop vuurwerk waar je maar kijken kan.
Wij hadden heel slim een tafeltje gereserveerd op de Avenue of Stars. Lekker eten en gelijk naar het vuurwerk kijken. Dat kwam goed uit want ik ben geveld door de spit! Kan niet voor of achter uit maar ik moest en zou naar het vuurwerk.

Gisteravond zijn we naar de New Years Parade geweest en ik denk dat ik door het lange wachten en staan in een ongewone positie (op een muurtje tussen de plantjes met nog 20 chineesjes!) spit heb gekregen. Achteraf had ik beter voor de tv kunnen kijken naar de parade maar ja, als je weet dat het komt dan wil je erbij zijn.
De parade duurde lang en viel eigenlijk tegen. Er gebeurt wel veel maar als je niet op de goede plek staat, dan mis je de fun.

We hebben daarna maar even een afzakkertje gehaald in Wanchai waar we nog wat nederlandse studenten uit Beijing tegenkwamen. Ze deden dezelfde studie die Paul ook heeft gedaan.
Ze waren zo blij weer onder de "normale"mensen te zijn dat ze zo dronken als een tor waren.

Vanmorgen lekker uitgeslapen en toen bleek ik geen 18 meer te zijn. Beetje stijf en nu zit het helemaal vast. Straks Chiel maar een pot masage-olie in z'n handjes stoppen...

2 comments:

Anonymous said...

Tjonge tjonge, je moet er ook wat voor over hebben om van alles iets mee te kunnen maken. Maar dan heb je het ook wel allemaal gezien! Doe rustig aan en laat Chiel je maar goed masseren voor het slapen gaan......... Trouwens jullie slapen al!

Heel veel beterschap toegewenst!

Anonymous said...

Liefs Monique

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails