Monday, December 04, 2006

Aangekomen in koud Nederland, brr....

Vanmorgen om 6.30 uur ben ik veilig geland op Schiphol. Na een hele lange saaie vlucht eindelijk weer terug in NL.

Het hele vliegtuig zat stampvol met nederlanders... wel vreemd als je er zo veel in eens bij elkaar hoort en ziet. Ze kwamen allemaal terug van vakantie en het geklaag was niet van de lucht. Te koud of te warm of te vol of te veel lawaai, het kon niet op...

Mijn plekje die ik via internet had gereserveerd, bleek niet zo'n goed plekje te zijn. Helemaal geen stoel alleen maar gezellig met z'n 3 naast elkaar. Nou ja weet ik dat ook weer en de volgende keer een betere plek uitzoeken dan maar.

Toen ik aankwam, stonden Ben en Yvon al op mij te wachten. Wat een gaaf gezicht als je weer bekende hoofdjes tussen de massa mensen ziet staan! Eerst koffie met een sigaretje en toen in de Lupo naar Druten. Nou we hebben vanaf Amsterdam in de file naar huis gereden. Het schot pas op, op de A15 bij de afslag Nijmegen. Ik had wel meelij met Yvon en Ben. Die waren al om 4 uur vanochtend opgestaan om richting Amsterdam af te reizen. Maar het was hardstikke gezellig in de auto en zo kregen we de kans om alles weer bij te praten.

Vanmiddag heb ik al boodschapjes gedaan met Linn bij de AH en daarna toch maar even op de bank om iets in te halen van de slaap. Straks lekker aan de frikandel speciaal. Hmmm....lekker!

3 comments:

Anonymous said...

Welkom thuis in het koude, en dat valt nu nog reuze mee, kikkerlandje. Ik spreek je snel. Rust eerst maar lekker uit!

Liefs Monique

Anonymous said...

Fijn dat je er weer bent!! Eerst uitrusten en bijkomen, daarna kletsen we verder!

Dikke kus

Simone

Anonymous said...

Fijn dat je er weer bent!
We praten een keer lekker bij!
geniet er van
Arlene

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails