Saturday, December 23, 2006

Het bedrijfsuitje in Ede

We zijn net terug van het etentje met de collega's van IFS. Het was heel gezellig en we hebben heerlijk en te veel gegeten. Maar dat hoort erbij zo net voor de kerst, denk ik. Ik moet nu niet denken aan de kalkoen die over een paar dagen op tafel staat...

We werden verwacht om 6 uur bij een Japans restaurant in Ede. Chiel en ik waren zoals vanouds te vroeg maar na een minuutje of 10 kwamen de eersten al binnen. Eerst maar een drankje en wachten op de rest. Binnen een kwartier waren we compleet en toen aan de Teppanyaki (ik heb geen idee hoe je het schrijft maar zo'n tafel waar de kok helemaal uit z'n dak gaat...). Het was echt heerlijk maar veel te veel.

Het was hardstikke leuk om iedereen weer te zien en te spreken. Na afloop kregen we allemaal als kerstpakket van Berry een Krups espresso-machine met koffiebonen-molen. Helemaal goed en voortaan kunnen we onze eigen capuchino 's morgensvroeg maken. Daar gaat de omzet bij Starbucks! Chiel neemt de machine na oud en nieuw mee naar de zaak en dan gaan ze het voor ons opsturen naar HK. Ik ben bang dat we anders over ons gewicht gaan als we weer terug vliegen.

En nu zitten we op de bank uit te buiken en te zappen...

1 comment:

BBQ Scheveningen said...

Erg leuk idee voor een bedrijfsuitje, goed hoor!

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails