Thursday, December 07, 2006

Op bezoek bij...

Yvon en Mari!
Ben ik gisteravond op de koffie geweest. Mari hardstikke druk met klussen in en rond het huis dus er was heel veel veranderd! Yvon had ik al gezien natuurlijk op Schiphol maar de honden en de katten had ik nog niet gezien. Het lijkt wel of ze nog groter zijn geworden, hihi. Wat een bakbeesten maar hardstikke lief.

En ik kom net terug van Lody!
Was nog niet in haar huisje in Zaltbommel geweest. Wat een schetig huis! Oud huis in de binnenstad en alle winkels bij haar om de hoek. Heel gezellig. Kom in daar binnen zie ik 2 geweldige koeien bij haar op de kast staan! Helemaal uit Hong Kong!

Zaterdag krijg ik bezoek! Van Irma! Lijkt me zo leuk om haar weer eens te zien. Het is al weer veel te lang geleden... en 's avonds gaan ik en de kids naar Remy in Utrecht om met z'n allen gezellig te gaan eten. Hardstikke leuk.

No comments:

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails