Sunday, December 03, 2006

Kaasfondu in het Peninsula Hotel

De plannen voor vandaag zijn ettelijke malen gewijzigd.

We zouden eerst naar Bangkok gaan om daar Jos zijn verjaardag te vieren. Zoiets wordt geopperd tijdens een etentje en iedereen is razend enthousiast maar dan blijkt dat de een een klant op bezoek heeft, en de ander al weg is naar ver-weggi-stan, dat er geen vluchten meer te krijgen zijn (behalve Jesse natuurlijk want die heeft altijd een plek bij Cathay...) enz enz.
Jammer maar niet te regelen in een korte tijd.

Ok dan gaan we naar Window of the Worlds in Shenzhen. Heel melig maar best leuk. Blijkt dat niemand echt op die dag tijd heeft om te gaan naar China. (Jammer voor Jos want die moest voor 4 december HongKong uit voor de stempel in z'n paspoort.) Dus weer iets anders bedenken...

Dan gaan we gewoon lekker eten met z'n allen. Altijd goed en beter in te passen in de schema's van de heren. Maar waar? Iedereen kijkt dan naar Tante Ans. "Jij komt wel met een idee, toch?!" Nou, ik heb me suf gepiekerd maar toen bleek dat de oplossing naast de deur lag. Eten in het Peninsula!

De kaasfondu is daar heerlijk en vooral niet te vergeten de chocola fondu als dessert! Hmmmm...
Dus we hebben een reservering gemaakt en we zijn net terug van het etentje. Het was heerlijk en het heeft wel wat moet ik zeggen. Eten in het Peninsula...

Alleen nu zitten we allemaal onderuit op de bank met de afstandbediening en zappen we van kanaal naar kanaal. Ik persoonlijk kan geen pap meer zeggen.

Chiel komt aan op 16 december. Hij krijgt morgenavond weer bezoek van Berry en van een klant. Nee, Chiel zal zich niet gaan vervelen de aankomende 2 weken in z'n eentje.
Er zijn al plannen door de mannen gemaakt om erwtensoep te gaan eten die ik al klaar heb gelegd in de vriezer. Alles komt goed...


Morgen ga ik mijn koffertje inpakken, nog wat last-minute shopping als het nodig is, en dan om 10 uur 's avonds op weg naar het vliegveld! IK GA LEKKER NAAR NL! Ik heb er ongelooflijk veel zin in, ben helemaal klaar voor de oversteek, zal ik maar zeggen.

1 comment:

Anonymous said...

ans hier uit hardenberg wensen we een goede en prettige vlucht en je zal het wel druk krijgen om alle vriende familie en kennissen te bezoeken en mocht je nog in het mooie overijssel komen de koffie staat klaar inj hardenberg aan de zenegroen

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails