Saturday, January 10, 2009

De laatste dag

En voorbij is de vakantie...Je kijkt er maanden naar uit en in no time is het weer gebeurt. Jammer. Maar ik heb wel een heerlijke tijd gehad.

Het was zalig om wakker te worden en Ben en Linn (en Martijn) aan het ontbijt te zien. We zijn naar Remy geweest in Utrecht en van de week kwam hij zelfs nog een nachtje logeren bij ons. We hebben leuke dingen gedaan met elkaar en natuurlijk de feestdagen gevierd met z'n allen. Ook mijn zusjes en broer gezien en lekker gegeten met elkaar. Vrienden gezien en een borrel gedronken, kortom het was super!

En dan de winter. Voor het eerst heb ik echt het gevoel dat ik een winter heb meegemaakt. Sneeuw, ijs, vorst, we hebben echt alles gehad. Ik loop wel te klagen over de kou (die ik echt niet ga missen) maar het was wel prachtig en bijzonder om te zien.
Ik heb prachtige foto's van mijn wandeling met Remy, maar helaas kan ik die foto's niet downloaden op Linn's computer dus die laat ik zien als ik weer in HK ben.

Lody komt straks nog eten en een nachtje logeren en dan brengt ze me samen met Yvon en Mari zondag naar Schiphol. Gezellig. Morgen ga ik dus fijn een stukje vliegen en maandag komt mijn blog weer uit Hong Kong.
Dikke kus allemaal en tot gauw op het blog!

2 comments:

Arlene said...

Goede reis, ik hoop dat je wat kan slapen en ik kijk al weer uit naar je volgende blog uit Hongkong
kus Arlene

Anonymous said...

een goede vlucht en we zien de nieuwe verhalen wel weer op de site.

jan en jantina hardenberg

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails