Wednesday, January 07, 2009

Een nachtelijk blogje

Het is nu half drie 's nachts en het is stil in huize Honig. Iedereen ligt lekker te slapen behalve ik. Ik heb nu een uur liggen draaien in bed en toen hield ik het niet meer. Dan maar even vlug een berichtje zetten op mijn blog.

Buiten is het wit en abnormaal koud. Het kwik geeft nu - 17 aan! Absurd. Terwijl ik hier op de bank zit staat de tv aan en studio sport is er op. Na twaalf jaar wordt a.s. donderdag het NK Marathon schaatsen op natuurijs gehouden. Lekker...
Ik zag dat het in HK ongeveer 16 graden is op het moment. Als Chiel dus aankomt in HK op donderdagmorgen krijgt hij een temperatuursverschil van 33 graden voor z'n kiezen! Wat een raar idee....

De spekkoek is trouwens goed gelukt! Linn en ik hebben de hele middag in de keuken gestaan en het was bere gezellig. Na de spekkoek zijn we gelijk maar doorgaan met het maken van de sushi! Het kind heeft een verborgen talent! Ze zagen er allemaal goed uit en het was heerlijk!

Ik ga maar eens even kijken of het slapen nu wil lukken. Morgen Chiel uitzwaaien en verder geen andere plannen dan dicht bij de kachel zitten...

1 comment:

Anonymous said...

hallo ans ik zie geen plaatjes dat je zelf op schaatsen staat.
daar is het nu toch de tijd voor,
heb al diverse keren geschaatst.
maar misschien zien we nog een fto op de side van je op schaatsen voordat je weer vertrekt naar Hong-KONG

GROETJES UIT HARDENBERG

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails