Friday, January 09, 2009

Nog steeds koud!

Nou Chiel is alweer aan het werk in HK en vanavond toen ik hem aan de telefoon had, zat hij lekker buiten op een terrasje te eten met Jos en Allistair. De dooi-aanval is in ieder geval gelukt daar in Hong Kong.

Hier niet dus. Afgelopen dinsdag leek het erop dat het echt ging dooien maar helaas. Dat dooien duurde maar even en 's avonds toen ik de kerstboom naar de straat sleepte, kraakte de sneeuw onder mijn koude voeten. En ineens lag ik op de grond! Spiegel glad was 't. Ik viel in slow motion en Linn was solidair en viel ook!


Opnieuw was de dooi-aanval afgeslagen door moeder natuur en gelukkig maar voor de fanatieke schaatsers onder ons. Deze hele week kan iedereen nog naar harte lust schaatsen als we het weersbericht moeten geloven. Er was zelfs een mannetje die in z'n eentje de elfsteden tocht heeft gereden. Hij is welliswaar in een wak gevallen maar heeft de tocht lopend, fietsend en schaatsend afgelegd.

Ik ben bang dat er geen foto's zullen zijn van mij op het ijs. Ik ben niet zo'n schaatser. Ik vind het te koud. Het feit dat ik geen schaatsen meer heb speelt ook mee natuurlijk, hihi.

1 comment:

Yvon said...

Koud is het absoluut!! Gadver, mist, grijs en vrieskou...
Maarrrr, het grote voordeel: minder muggen en aanverwanten komende zomer!!!!!!! Eindelijk! Dat is een heel erg fijn vooruitzicht;-)))))))
En ach, zo'n echte Hollandse winter werd ook wel weer eens tijd...we zouden het bijna verleren, das ook weer niet de bedoeling!
Ondanks de kou en alle aanverwante ongemakken, is het ook wel heel erg mooi...Schaatsen kan ik niet, heb 't berekoud, maar toch is het genieten met de doggies in een bevroren landschap!
Maarre...nu op naar de 25graden en zon!!!!!

Liefs, Yvon

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails