Thursday, January 15, 2009

Ik zit in ieder geval rechtop!

Ben vandaag mijn bed eens uitgekomen. Ik heb vanaf maandag alleen maar op bed gelegen en veel meer dan een kopje soep of thee ging er niet in. Mijn keel leek wel 10 keer zo dik en slikken deed vreselijk veel pijn. (volgens mij had Yvon dit griepje ook...)
Omdat Chiel naar China is gegaan voor 2 dagen, heb ik uit de vriezer gegeten. Soep, soep en nog eens soep. Ik kan echt geen soep meer zien! Vanavond komt hij gelukkig thuis en dan kan ik eindelijk eens vast voedsel tot mij nemen.

Maar ik heb ook een leuk nieuwtje! Er staat een artikel van mij op WereldExpat!
Klik hier en je komt gelijk bij het artikel!

3 comments:

simone said...

You're getting famous!!!! Leuk artikel op Wereldexpat.

Heb dit griepje ook gehad nét voor de feestdagen en man wat voelde ik me beroerd, heb ook idd dagen gestrekt gelegen en de hoofdpijn!!
Nederland mag zich nu opmaken voor een Belgische variant, niks exotisch dus!!

dikke kus

Arlene said...

Ik heb een beroemde zus hoor!
Ik had ook al eens tegen je gezegd dat diverse bladen op hun websites vaak ook blogs hebben staan van "vrouwen in het buitenland" is dat niets voor jou,je schrijft zo leuk en boeiend!
Hopelijk ga je je gauw echt beter voelen!
liefs Arlene

Yvon said...

Idd, je hebt exact hetzelfde griepje gehad als ik... Joepieee, wat een rotding!! Hopelijk knap je heel snel weer helemaal op!!

Leuk stuk hoor!!

Liefs, Yvon

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails