Tuesday, January 13, 2009

Ziek

Gisteren ben ik thuis gelijk het bed ingedoken. Ik voelde me moe en alles deed pijn. Komt door de vlucht, dacht ik. Je ligt opgevouwen en 12 uur vliegen plus 5 uur vertraging maakt je moe.
Ik voelde me beroerder en beroerder.
Ik ben 's middags naar bed gegaan, kwam om 5 uur eruit, heb met Chiel nog een bak noedelsoep gegeten en ben daarna gelijk mijn bed weer ingegaan. Werd pas wakker vanmorgen toen Chiel naast me stond met een kopje thee. Ik dreef mijn bed uit van de koorts. Ben vast aangestoken door Chiel. Ik ga weer naar bed....

4 comments:

Unknown said...

Gatsie..

Jij ook al, volgens mij is half nederland al ziek geweest. Ziek maar lekker uit, laat Chiel maar goed voor je zorgen....!!

Dikke liefs,
Irma

Yvon said...

Gaat goed bij jullie...
Ziek maar goed uit!!

Veel beterschap voor jullie allebei!

Knuf, Yvon

simone said...

Ja we gaan wer door voor de 2e ronde!! Lang leve de vitamine C, hoop het daarmee tot verkoudheid te beperken. Zieken jullie daar maar goed uit!! Tís een beetje ver om een pannetje kippensoep te brengen, maar anders......

Dikke kus

Lody said...

In gedachten gaat er idd een pannetje kippensoep jullie kant uit, zit zelf ook tegen een griep aan te hikken, bah, bah en nog eens bah (dus Simone Tiel is niet zo heel ver toch......)

Beterschap meissie en wel goed uitzieken hoor.

Liefs, Lody

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails