Thursday, September 05, 2013

Boos

Al jaren doe ik boodschappen online bij de Park'nShop. Ideaal voor de zware dingen die ik anders mee moet slepen van de supermarkt naar huis. Je zit achter je computer met een kopje koffie, klikt aan wat je nodig hebt, betaald met je creditkaart, je kan zelfs nog kiezen in welk dagdeel je de boodschappen bezorgd wil krijgen, drukt op verzend, en voila. De boodschappen zijn binnen. Kind kan de was doen.

Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik in al die jaren misschien 2 keer een probleempje had met de bezorgdienst. Ze zeggen dat ze komen tussen 2 en 6 uur 's middags en dan kreeg ik mijn boodschappen pas tegen 7 uur. Kan gebeuren. Maar in ieder geval werd ik dan gebeld door de bezorgdienst dat ze wat later waren.

Afgelopen zondag ging ik weer achter de computer om boodschappen te doen. Handig want ik was bijna door het water, frisdrank en toiletpapier heen. Maar nu kon ik het daar net mee redden tot maandagavond. Want ik had die tijd aangeklikt. Dinsdagavond, 3 september, tussen 19.00 en 22.00 uur. Wel werd ik door de klantenservice gebeld dat helaas het toiletpapier op was. Of ik misschien een ander merk wilde proberen. Keurig geregeld dacht ik nog.

Ik werd maar niet gebeld door de bezorgdienst. Vaak bellen ze van te voren dat ze eraan komen zodat je thuis kan zijn om de deur te openen. Maar deze avond gebeurde er helemaal niets. Geen telefoontje, geen gestommel op de gang, niets..., noppes..., nada.... Ik was dus ook niet verbaasd dat toen de klok op half 11 stond, ik mijn boodschappen niet in huis had. Ik baalde wel enorm, maar verbaasd, nee.

Woensdagmorgen ging ik maar eens bellen met de klanten service van de Park'nShop. Waar mijn boodschappen bleven en waarom ze niet bezorgd waren op de afgesproken tijd. Ach en dan weet je weer dat je in China bent. Ze praten dwars door je heen, luisteren niet en nemen geen enkele verantwoordelijkheid. 'Velly velly busy', zei ze. Ja mijn neus. Dat heb je met een bezorgdienst.

Maar goed we maakten weer een nieuwe afspraak. Ze zouden proberen om het woensdagmorgen nog te bezorgen maar ik werd gebeld later die morgen dat het niet ging lukken. Ze zouden nu woensdagavond komen tussen 19.00 en 22.00 uur.

En natuurlijk gebeurde wat ik al vreesde. Geen boodschappen. Geen belletje. Niets. Ik heb een prachtig mailtje verstuurd naar de klanten service en een boodschap achter gelaten op het antwoord apparaat. Natuurlijk geen reactie.

Dus vanmorgen heb ik een paar keer gebeld en steeds kreeg ik te horen dat ze me terug zouden bellen. Niet dus. De vierde keer probeerde die gabber me weer het bos in te sturen met het verhaal dat hij geen goed engels kan en dat iemand anders me terug gaat bellen. En toen knapte er iets. Ik was nog steeds keurig, heb niemand uit gescholden maar er op gestaan dat mijn boodschappen
vanmiddag bezorgd worden. Hij had eigenlijk geen schijn van kans. Maar hij beloofde dat ze vanmiddag de boodschappen gaan bezorgen. Ik heb maar niet eens gevraagd waarom ze gisteren niet langs zijn gekomen, daar krijg je toch geen antwoord op.


2 comments:

Fiona Teeuw said...

I'll keep my fingers crossed!....

Simone said...

Stoom uit je oren en een bloeddruk van 200.....gelukkig zijn ze nu binnen....

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails