Wednesday, October 16, 2013

Bij praten

De tijd vliegt voorbij! Het is alweer woensdag en ik heb niet eens wat geschreven.

Zondag hebben we kalm aan gedaan. Ik voelde me een beetje gammel. Rugpijn, prik achter de ogen. Kortom, er lag een griepje op de uitkijk. Daar heb ik geen tijd voor dus volop aan de paracetamol en rustig aan doen. We zijn nog wel naar Festival Walk geweest in Kowloon Tong. Chiel wilde naar de Apple Store. Effe rond neuzen. En daarna zijn we per ongeluk in een heel leuk Chinees restaurantje terecht gekomen.

Maandag was het een vrije dag in Hong Kong. Een feestdag om de voorouders te eren. Chiel was dus thuis en alsnog aan het werk. In China en in Nederland kennen ze deze feestdag niet, dus de telefoon ging lekker door. De aankomende weken wordt het nogal druk. Iedereen komt naar Hong Kong vanwege de beurs en daarom al die telefoontjes.

Mickey was ook weer terug uit Tokio. Ze heeft daar een paar dagen doorgebracht. Natuurlijk wel lekker lunchen met z'n drietjes en 's avonds eten bij de Thai.

Dinsdag ben ik met Mickey naar de Spa in het Peninsula Hotel geweest! Jippie! We hebben ons heerlijk laten verwennen met kopjes thee, masages, stoom cabines, sauna's en hightea naast het zwembad! Het was een heerlijke dag...

's Avonds met Jos gegeten die 's ochtends weer was aangekomen in Hong Kong. Voor hem wordt het straks ook een drukke tijd; de beurs komt er aan!

Vandaag weer naar de fysio geweest. Chiel heeft zijn best gedaan en was pap op na het uurtje. Hij weer naar het werk en ik terug naar huis. Beetje het huishouden doen en toen met Mickey aan de sushi. Nog wat rond gelopen, beetje geshopt, koppie koffie gedronken en nu ben ik thuis met zere voeten van het lopen. Vanavond met Jos en Mickey eten.

Morgen heb ik een verrassingsdag! Mickey heeft iets geregeld en ik weet niet wat! Spannend! Ben erg benieuwd ;-)

Jaap komt donderdagavond  in Hong Kong aan. Hij is op zaken toernee geweest voor 3 weken.

Vrijdag ga ik na de fysio de boel thuis opruimen en de koffer inpakken! 's Avonds eten met Jesse en Mabel en Mickey en Jaap en zaterdagmorgen vroeg, gaan we naar het vliegveld. Oh yeah!
We gaan 4 dagen naar een eilandje in Thailand en gaan daar eens uitgebreid niets doen! Onze eerste meerdaagse vakantie sinds december vorig jaar. Ik hoop dat het weer een beetje wil meewerken en dat we kunnen genieten van zon, zee, strand en een eigen zwembadje ;-) Ik heb er zo'n zin in!

2 comments:

Arlene said...

Ik hoop dat jullie een paar heerlijke dagen zullen hebben en geniet er van,het is zooo verdiend!

Anonymous said...

Hartstikke leuk, geniet ervan en idd precies zoals Arlene al schreef, jullie hebben het echt verdiend.