Friday, October 31, 2014

Broer

Het gaat nog steeds niet goed met mijn broer. Hij ligt alweer een tijdje op Intensive Care. Hij is, zoals de artsen dat noemen, stabiel. Stabiel slecht. De slaap medicatie die hij kreeg om onder zeil te blijven wordt verminderd en heel af en toe reageert hij lichtelijk ergens op.

Het blijft afwachten. Dat zeggen de artsen ook steeds. En dat begrijp ik ook heus wel. Maar je wil dat iemand gewoon zegt, "het komt goed!" Natuurlijk kunnen ze geen harde uitspraken doen. Ik geloof dat mijn nichtje het vroeg; 'wordt mijn vader beter?' en dan zeggen ze dat ze geen kristallen bol hebben...Ik snap dat echt, rationeel gezien begrijp ik alles, maar laten we wel wezen, we hebben het hier wel over hun vader, haar echtgenoot, hun opa, onze broer en vooral mijn lieve broer!

We branden een kaarsje, steken een bosje wierook aan, vouwen onze handen, bidden tot elke Grootheid die het maar horen wil en wachten weer af...

We kunnen van iedereen, elk gebed, waar dan ook, hard gebruiken!


4 comments:

Yvon said...

Hier wordt veel aan jullie gedacht!

Arlene said...

Ja Ans wat zou het heerlijk zijn als we een keer zouden horen dat het beter ging.Ik probeer uit alle macht positief te blijven,maar soms........
<3 xxxx

Mickey said...

Bahbahbah. Je kan er zo niets mee, met dat moeten afwachten...XXX thinking of you! Sterkte allemaal.

Anonymous said...

Het enige wat we zelf kunnen wordt door ons allemaal gedaan, bidden,hopen, duimen en kaarsjes en bossen wierook. Maar zou zo graag meeeeer willen....

Xxlody

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails