Tuesday, December 21, 2004

Ben is aangekomen!

Vanmorgen zijn we vroeg naar Hongkong airport vertrokken. Ben z'n vliegtuig zou om 10.30 uur landen en ik wilde natuurlijk op tijd zijn.
Alles ging goed en om 10.00 uur stonden we klaar. Eerst nog een kopje koffie en dan naar de arrival hal.
En ja hoor, daar kwam hij aan! Wat een heerlijk gevoel om dat koppie te zien.
Na nog een kopje koffie zijn we in de taxi gestapt naar Hongkong. Ben keek z'n ogen uit. "Wauw mam, hier wil ik wel wonen," zei hij. "Nou Ben, je bent van harte welkom!" antwoorde ik. "Lijkt me heerlijk als je hier blijft".

We kregen ook de telegraaf onder ogen. Had Ben meegenomen uit Holland. Daarin lazen we dat de een of ander achtelijke gladiool die bij ons in de straat woont, Maaike in elkaar heeft geslagen samen met z'n vrouw. Het schijnt dat die dombo ook nog een agent is! Ongelovelijk!!!!

Maaike was namelijk met 3 vrienden op het feestje van Ben en Remy, voor hun verjaardagen en omdat Remy naar Australie vertrekt. Het zou vanavond ook nog op sbs6 en tv gelderland worden uitgezonden.

Ik hoop echt dat die ongelovelijke hufter zijn straf niet ontloopt en ik mag wel zeggen dat hij geluk heeft dat wij niet thuis waren. Chiel en ik zijn echt woedend!

Maaike ik hoop dat je je weer iets beter voelt. Dat je hersenschudding en je milt weer gauw opknappen. Liefs van ons.

3 comments:

Anonymous said...

Hoi Ans, ik heb het gezien op SBS 6 en vond het al een bekende straat!
Kan me voorstellen dat je kwaad bent en hoop ook dat die Maaike weer helemaal opknapt.
Ik wens jullie daar met z'n allen, want zo langzamerhand zullen alle kids er wel zijn, heel veel plezier en geniet ervan!
Arlene

Anonymous said...

hello one big happy hongkong honig family,

Heel, heel, heel veel plezier met zijn allen en geniet er lekker van. Namens ons allemaal nogmaals

Marry Christmas and a very happy, healthy and loving 2005.

Lody, Gé en kids

Anonymous said...

Hallo familie!

goed te horen dat Ben inderdaad goed is aangekomen, was best spannend om hem achter de douane te zien verdwijnen en wij niets meer konden doen!

Heel veel plezier de komende weken met alle kids en tot in februari, we kunnen bijna niet wachten jullie weer te zien!

Liefs, Mari en Yvon.

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails