Monday, December 13, 2004


Voor het winkelcentrum

1 comment:

Anonymous said...

Hey Mam,

leuke pagina! ik volg em nu denk ik een maandje ofzo omdat ik niet eens wist wat het adres was :S, maar nu weet ik het! Ik kan niet wachten tot ik in Hongkong ben! Begin al zenuwachtig te worden voor het vliegen...20 dec - 16:45 vertrek ik (kan alleen nergens vinden hoelaat ik aankom), maar ik denk dat jullie wel ongeveer weten hoelang het ongeveer vliegen is, hoop ik.. Zaterdag hebben we een leuk feestje gehad, was echt lachen, Remy's vrienden waren echt heeeeeel erg zat, maar op een leuke manier gelukkig en op een paar glazen na is alles heel gebleven. Het enige teleurstellende is dat een van onze lieve buurtbewoners Maaike half in elkaar geslagen heeft met z'n vriendin, dat was echt zielig. Het was een man en een vrouw uit het rijtje met huizen naast de parkeerplaatsen (naast onze, wel vriendelijke, buurman)...die vent in die vieze, plastic-achtige toyota celica (?). Misschien heb je hem wel eens gezien. In ieder geval politie meteen gebeld, uur!!! gewacht en aangifte gedaan dus ben benieuwd hoe dat gaat lopen. Verder is hier alles goed, Zie jullie snel...
Groeten, de enige zoon die op het juiste moment zonder enige problemen is uitgepoept ;-), BEN!!!

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails