Monday, December 20, 2004

Golfen!

Het is onwaarschijnlijke is dan toch gebeurd. Chiel en ik hebben gegolfd!
En niet zomaar op een baantje ergens achteraf, nee we zijn gelijk voor de
"Top of the Bill" gegaan. Althans dat hebben wij ons laten vertellen door Bing.

Chiel en ik hebben echt geen idee welke banen super zijn of welke niet. We hebben totaal geen verstand van golfen of wat daar mee samen hangt. We hebben zelfs nog nooit een balletje geslagen, alhoewel ik in Oosterbeek op een personeelsfeestje, een kort lesje heb gevolgd.

Op uitnodiging zijn wij naar "Mission Hills Golf Club" geweest. World's No 1!!
Een met maar liefst 180 holes. En het schijnt dat de World Cup daar wordt gespeelt.
Kortom, wij hebben een middagje de patser uitgehangen.

Ontvangen worden in het club huis, met koffie en fingerfood. Daarna een rondleiding, een les gekregen in het afslaan, en tot besluit een bezichtiging van 2 gigantische huizen op de course.

Ik moet zeggen, het zag er prachtig uit. Een huis met butler en tenminste 10 slaapkamers, sauna, zwembad, cinema, biljartkamer, 4 keukens, verblijf voor het personeel, office en bibliotheek, en verscheidene livingrooms plus het interieur en natuurlijk met uitzicht op de world cup course, kan je al op de kop tikken voor 1.5 miljoen euro. Plus dat je de kans loopt dat Tiger Woods een bakkie komt doen!
Een koopje dus maar voor ons net iets te klein.

Ik hoop dat als alle software weer opnieuw is geinstalleerd, ik wat foto's kan laten zien.

Chiel, Bing en ik barsten nu van de spierpijn. Kunnen met moeite het kopje koffie optillen en het opstaan uit bed gaat ook wat moeilijk.
What can I say. You can't fool mother nature!


No comments:

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails