Saturday, December 11, 2004

Het is zaterdag

Ik ben net wakker. Heerlijk geslapen op onze nieuwe matras.
De oude matras was niet meer dan een houten plank. Ik heb het 3 maanden geprobeerd maar we voelden ons er niet beter op worden dus toen maar een nieuwe matras gekocht.

Chiel ligt nog te slapen. Ik hoor hem vanuit de woonkamer.
Ik maak vast koffie en zet zachtjes een muziekje op en ga ik de mail bekijken.
Altijd leuk om te zien of iemand gemaild heeft.

Straks gaan we naar Hongkong. Lekker een weekendje weg. Ik heb er zin in.
Chiel ook want hij werkt zich een slag in de rondte. Ik vind het niet normaal hoe lang hij doorwerkt op een dag, maar hij zegt dat het nu even niet anders kan. Zal wel. Dagen van 16 uur vind ik niet normaal. Kan best wat minder en dat zou iedereen moeten snappen.

In ieder geval straks lekker weg. Lekker niets doen dan alleen een afspraak met Pancy. Gezellig.

Oeps ik hoor Chiel wakker worden. Sorry, ik ga koffie brengen.

No comments:

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails