Thursday, December 09, 2004

Kerstboom

Chiel en ik hebben een kerstboom gekocht. We wilden toch wat kerstsfeer in huis hebben.
Omdat wij echt niet weten hoe je hier aan een echte kerstboom moet komen, hebben we maar een nepperd gekocht.
 
Een grote kerstboom met ingebouwde flashie-lights. Tenminste dat staat op de doos.
Alles knippert en verschiet per 3 seconden van kleur.
 
In nederland zou ik nooit zo'n boom gekocht hebben want hij is superkitsch maar je hebt hier niet echt keus.
 
Vorig jaar bedacht ik al in november, wat voor kleur de ballen moesten zijn en hoe ik het dit jaar weer zou neerzetten, of ik wel genoeg lampjes voor in de guirlandes zou hebben.
 
Nou daar heb je hier geen last van. Ze hebben alleen maar plastic ballen (heel handig voor mensen met katten die de dingen uit de boom willen tikken!) en die koop je per zak. Alle kleuren door elkaar. Ik heb nog nergens kerstballen gevonden zoals wij die kennen.
 
De kerstlampjes moest ik natuurlijk ook hebben. Ik zag snoeren met sterretjes en bloempjes. Heel leuk, dus 2 snoeren gekocht. Eenmaal thuis deed ik de stekkertjes in het stopkontakt en alles begon te flitsen, van kleur te veranderen rood, geel, blauw en groen en langzaam aan en uit te gaan! Je weet echt niet wat je ziet, maar het heeft wel wat.
 
Chiel vond nog een mandje met 2 kerstberen erin die een bordje vasthouden met Merry Christmas. Ook meegenomen en thuis zagen we dat die ook lampjes hadden.
 
Stekkertje erin en nu hebben we lichtgevende beren in de kleur knalgroen, knalrose en knalblauw.
 
HOHOHO, MERRY CHRISTMAS EVERYBODY!
 
 
 

No comments:

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails