Tuesday, July 12, 2005

Fijn dat jullie allemaal zo meeleven!!

Maar.....het gaat uitstekend met me, ik geniet met volle teugen en voel me heerlijk!
Natuurlijk was het even wennen aan de hitte en het vele lopen want alles gaat hier te voet of via metro etc.en ik ben niet zo,n wandelaar dus....Maar ik kijk mijn ogen uit, het is heel gezellig met Ans, Chiel en de kids en we lachen wat af.
Vanmorgen een souvenirzaak leeggekocht en straks een luie dag bij het zwembad.Ik verheug me intens op de dolfijntjes morgen.
O ja ik heb nu een HONGKONG nummer op mijn GSM wil je SMS of bellen dan +85293107041 draaien!
Ik ga nu zwemmen!
groeten Arlene

1 comment:

Anonymous said...

Nu je wat gewend bent gaat het vast beter!! Het is ook een compleet andere wereld waar je terecht komt...
Maar heel veel plezier met z'n allen!! In Nederland kan je weer bijkomen van alles!! Lekker genieten.

Groetjes, Mari en Yvon

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails