Tuesday, July 19, 2005

Onweer

We hebben vannacht onweer gehad en niet zo'n beetje ook. Het ging tekeer als een gek.

Eerst hadden we afscheid genomen van Arlene en toen ik eenmaal thuis was vielen de oogjes vanzelf dicht. Maar ik werd wakker van bliksem en gedonder. En echt hard!

Ik ben naar de huiskamer gegaan waar de jongens nog achter de pc zaten en vanaf de 27ste verdieping was het uitzicht waanzinnig! De bliksem schoot van links naar rechts, hield de hemel verlicht soms voor tientallen seconden! Ik hou niet van onweer maar dit was prachtig.

Ik heb nog wel gedacht aan Arlene die daar alleen op zo'n hotelkamer zat. Vanmorgen kon ik niet meer vragen of ze uit de slaap was gehouden door het gedonder omdat ze al onderweg was naar de airport.

Het schijnt dat wij deze week een tik van de tyfoon krijgen die op dit moment over een stuk van China woedt. Ik hoop dat alles mee valt want de kids vliegen vrijdagnacht naar NL.

1 comment:

Anonymous said...

Hoi Ans, ben een beetje aan het bijkomen en het weer is hier prut!Dan had ik toch liever die hitte, is het nu nog mooi bij jullie??
Zou je mij via mail willen laten weten hoe ik die pagina's van de website kan uitprinten??
Oke see you soon op de mail
Arlene

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails