Thursday, July 28, 2005

Even bijpraten

Het is nu woensdag 28 juli en vandaag hebben we pa naar zijn laatste rustplaats gebracht. Een sobere maar mooie dienst. Ma hield zich erg sterk net zoals de rest van de familie. Het blijft een vervelend iets maar goed...
Het was ook een bijzondere dag omdat vandaag pa 83 jaar zou worden. Hij is dus gecremeerd op zijn verjaardag. Na de dienst stonden er gebakjes en een borrel klaar in de ontvangstruimte. Om een heildronk te nemen op zijn verjaardag. Heel bijzonder...

Chiel vertrekt zaterdag weer naar Hong Kong maar ik blijf nog tot 4 augustus om bij Linn te kunnen zijn op haar verjaardag op 2 augustus.

Ik zou heel graag op alle uitnodigingen willen ingaan van iedereen maar helaas heb ik daar geen tijd voor. Ik hoop dat iedereen begrijpt. Dit is een hele rare week voor Chiel en mij en het put je emotioneel totaal uit.
Met de kerst komen wij weer naar NL en dan hebben we alle tijd om iedereen te bezoeken. In ieder geval tot dan en nogmaals bedankt voor alle lieve woorden.

4 comments:

Anonymous said...

Hoi Ans en Chiel, ik denk dat iedereen wel begrijpt dat jullie nu niet in Holland zijn voor een plezierreisje en dat je nu met veel andere zaken druk bent!Gaat het een beetje met je? Het zal best vreemd en enerverend zijn geweest.Ik wens jullie ook wat rust de komende dagen en geniet toch nog maar even van het feit dat je bij je kinderen bent en Linn haar verjaardag met haar in Druten kan vieren
Liefs Arlene

Anonymous said...

Hallo allemaal,
Het is toch wel bizar om op je verjaardag gecremeerd te worden.Heel veel sterkte nogmaals voor jullie allen. 0ndanks deze moeilijke dagen zou ik zeggen, geniet van het feit, dat je bij je kinderen bent en we zien elkaar wel weer in rustiger vaarwater.
Groetjes en een dikke knuffel, Louky.

Anonymous said...

Lieve Ans en Chiel.
Jullie waren hier vanavond, maar toch nog even, wij denken aan jullie!!!! We weten hoe jullie je voelen, en kunnen daar in meegaan....
Chiel alvast een goede reis, ondanks dat we elkaar nog zien, is ook zo naast de deur.... Tot gauw!

Liefs, Mari en Yvon

Anonymous said...

Lieve Allemaal,
Na de drukte komt nu het besef, daarmee wensen wij jullie allemaal heel veel sterkte, ook voor je moeder en broer en zussen Chiel.
Verder een goede reis voor Chiel en ik hoop dat jij Ans wel een beetje kan genieten dat je onverwacht bij Linn kunt zijn.
Liefs en groetjes,
Lody en Gé.

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails