Monday, July 18, 2005

Het zit er bijna op

Tjonge wat vliegt de tijd voorbij, morgenochtend om 11.40 uur lokale tijd ga ik weer terug naar Nederland na een 10 dagen vakantie die bijna niet te beschrijven zijn.Het is zo mooi, zo indrukwekkend en zo overweldigend geweest dat ik denk ik thuis pas ga beseffen wat ik allemaal heb gezien!Ik heb zo'n kleine 150 foto's gemaakt en de meeste al naar mijn gmailadres gestuurd en straks ga ik alles eens op een rijtje zetten!
Het samenzijn met Ans, Chiel en de kids was heel gezellig, leuk ook om te zien hoe Remy,Ben en Linn al thuis zijn in Hongkong en uit gaan met vrienden van Ans en Chiel en hoe ze met elkaar plezier hebben.
Ik heb bewondering voor Ans en heb haar al gezegd dat ze zich als freelance gids moet aanmelden bij hotels want als je haar bezig ziet als tourguide dan denk je dat ze hier al jaren woont!Hun gastvrijheid was ook hartverwarmend!Het was heerlijk weer eens zo samen met mijn zus te kunnen kletsten en optrekken!
Jullie thuis allemaal bedankt voor jullie comments en medeleven, fijn dat je even doorgaf hoe het weer is in Holland Yvon!Hier werkelijk bloedje heet en airco is mijn grote vriend nu!
oke aan alles komt een einde dus ook aan deze werkelijk fantastische vakantie, wie weet volgend jaar weer....
Arlene

2 comments:

Anonymous said...

Arlene,

Jammer he dat je weer richting ons kleine landje moet.

Maar het weer is hier ook geweldig geweest, dus als het mee zit, hoef je daar nog niet van af te kicken. (vandaag 27C)Van al dat andere moois wel:-(

We hebben aan de Te Gekke foto's en je verhalen kunnen zien/lezen hoezeer jullie genoten hebben!

Een hele goeie reis toegewenst vanuit Rotjeknor

Liefs Monique, Femi & Kayode

Anonymous said...

He Ans,

Leuk he van YaYa, het was inderdaad weer heel gezellig.Maar zoals je ziet wordt je nog steeds gemist!

Dikke kussssssssssssssss
Monique

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails