Monday, July 04, 2005

Foutje

Vanmorgen had ik een heel verhaal op mijn weblog gezet over het afgelopen weekend. Ik zie nu dat dit verhaal er niet op staat.

Ik zal alleen de foto's opnieuw posten en niet het verhaal want je zal zien dat het alsnog op mijn weblog verschijnt zodra ik een nieuw verhaal erop zet.

We hebben gezwommen, een BBQ gehad op het dakterras van Steve en Cilla en we zijn uitgeweest in Wanchai. Een perfect weekend dus.
Enne...Arlene, het weer is fantastisch! Warm en heel veel zon. Hebben we speciaal geregeld voor jou!

1 comment:

Anonymous said...

Hoi Ans en familie, ik had niet anders verwacht van jullie.
Hier is het bij ons redelijk maar het schijnt her en der vreselijk noodweer geweest te zijn!
Ik kan haast niet wachten tot zaterdag en rust nu goed uit want ik zal het denk ik heel druk krijgen in HK
Tot gauw, Arlene

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails