Monday, December 05, 2005

Koud!

Ik was vergeten hoe het voelt maar nu weet ik het weer.
Het verrast mij steeds keer op keer.
Het is bewolkt en dat is niet best.
Als ik buiten loop dan kan ik niet zonder vest.
Vanavond gaan jullie aan de chocola en marsepein
En ik baal ervan dat ik er niet bij kan zijn
"Zie ginds komt de stoomboot" zing ik elke week
Maar mooi geen Goedheilig man, dat bleek
Maar nog 12 nachtjes slapen en dan heb ik lol
want dan kom ik aan op het vliegveld Schiphol!

Brrrrrrrr, 15 graden is het vandaag. Ik zag net op het weersbericht dat dit nu blijft voor de rest van de week.

Vanmorgen maar eens in de kast gekeken of er ergens een trui in een hoekje van de kast lag.

Het is best raar trouwens want gisteren was het 24 graden en de zon scheen. Dan lijkt het altijd warmer dan het is. Als je dan ineens een graad of 10 naar beneden gaat dan voelt dat best koud.

Vanavond maar aan de warme chocolade melk net als bij jullie! Wij hebben helaas geen gevulde speculaas, pepernoten of banketletters hier, dus dat ontbreekt.

In ieder geval wens ik iedereen een hele fijne Sinterklaasavond waarbij de maan door de bomen schijnt en er geen stoute kindertjes in de zak naar Spanje worden meegenomen.
Alhoewel misschien is het weer daar best lekker nu...

3 comments:

Anonymous said...

Sint vindt het best zielig voor jou
Dat je zo maar moet zitten in de kou!
Je hebt 15 graden dat is 10 meer dan hier
En HK biedt jullie zoveel vertier!
Kan jij daar zelf geen chocomelk maken?
En je verbeeldt je gewoon een Sint daar op de daken.
Straks ben je weer even in dit koude kikkerland
Ga je weer werken aan de familieband.
Ook deze Sint doet vanavond net als andere dagen en mag niet klagen
wie weet moet je volgend jaar er zelf voor zorgen
dat Sint de gweillo's een pakje komt bezorgen!
De platteland Sint

Anonymous said...

Lieve Chiel en Ans,

Sinterklaas vieren, je zal het best wel missen, maar niet de zwarte pieten toch, of ik moet me sterk vergissen. Denk maar zo over een dag of 15, sta je op Schiphol en zijn jullie er voor een hele maand. Zien er naar uit jullie weer te zien.
Veel liefs en groetjes, Lody & fam.

Anonymous said...

Het is zelfs nog maar 12 dagen!!!!!

Lody

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails