Friday, December 23, 2005

Zo de meeste kerstboodschappen zijn in huis. Lekker hoor shoppen bij je oude vertrouwde supermarktje. Ben me wel eerst kapot geschrokken van de prijzen in de winkels maar ach daarentegen is de koffie hier spot goedkoop.

Gisteren heb ik zo'n beetje de hele dag op de bank gehangen. Ik voelde me echt niet lekker. Grieperig en verkouden. Tegen de avond heb ik mezelf van de bank gehesen en ben ik begonnen met de hutspot en worst! Heerlijk! Dat was erg lang geleden.

Vanavond hebben we een etentje met het werk van Chiel. In Amersfoort. Ben erg benieuwd. Ook leuk om iedereen weer te zien.

Straks nog maar even stomen, citrosan en de paracetamol weer in grote hoeveelheden tot me nemen en wie weet ben ik dan helemaal topfit. Ik denk het niet trouwens maar ik blijf positief.

1 comment:

Anonymous said...

Hee zussie en swager, hoe is 't nu dan, weer een beetje opgeknapt ansje, of is het nu helemaal pet? Ben vandaag weer helemaal aanspreekbaar na 45 uur in 3 dagen gemaakt te hebben. Maar maakt niet uit alles is goed gegaan. Bel je van de week!! Kerst"huggs" uit Leiderdorp

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails