Thursday, December 08, 2005

Reisschema

Nog maar 9 nachtjes slapen en dan zet ik weer voet op nederlandse bodem. Ik kan niet wachten tot het zover is.

Begrijp me goed, ik heb het hier erg naar mijn zin maar lekker naar huis om iedereen weer te zien, met de kids op de bank en een frietjes oorlog met kroket, daar kan toch niets tegen op.

Ik kom op zaterdag 17 december aan met een vlucht van British Airways (dus uit Londen!) de BA 0430 om 10.55 's ochtends.

Ik kan alvast gaan zwemmen om half zeven 's morgens vanuit Londen maar het is zo koud! Dus toch maar even wachten op het vliegtuig.

De vrijdagavond voor vertrek hebben we nog een kerstfeestje van het oude werk van Chiel.

Ik neem mijn koffer dan al mee, ga inchecken bij de In-town check-in van het vliegveld (dan ben ik mijn koffer alvast kwijt), ga wat lekkers drinken en natuurlijk iedereen hele fijne kerstdagen wensen en om 22.00 vertrek ik met taxi naar het vliegveld want mijn vlucht vertrekt om 1 uur 's nachts! Helemaal goed dus.

Chiel komt de 20ste december om 17.55 uur aan met de KL888.
Hij vliegt rechtstreeks met de KLM naar Amsterdam. Daar staat de huurauto klaar en dan op naar Druten. Gevolg: Familie Honig compleet!

2 comments:

Anonymous said...

En vergeet je stoeltje niet alvast te reserveren! Dan wordt het helemaal een makkie. Doe iedereen de groetjes van mij en wens ze fijne feestdagen en gelukkig 2006 toe!

Tot gauw!!!!!!!!!!!!
Liefs Monique

Anonymous said...

Joh, dan komt Chiel al lekker snel achter je aan!!!!
Gezellig, wij komen iig regelmatig een bakkie doen, hoor;-))
We zien je zaterdag op Schiphol, daar staat dan ook je privé-vervoer op je te wachten!!

Groetjes, mari en Yvon

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails