Monday, June 10, 2013

Bios

Wat een heerlijk weekend was het weer.

We hebben lekker kalm aan gedaan, geen gehaast om op tijd bij het ziekenhuis te zijn of naar kantoor te gaan. Dat is echt genieten. Ik geloof dat ik zondag om 11 uur nog steeds in mijn pyjama rond liep.

Chiel en ik hebben zaterdag samen boodschappen gedaan. Zo gezellig. Het was weer even als vanouds. Samen door de supermarkt, happie eten (dimsum) en toen weer naar huis geslenterd. En toen we weer thuis waren, heeft Chiel nog wat gefietst en om 5 uur stond Jos voor de deur.


Met z'n drietjes zijn we naar BLT gegaan want daar zouden we Bram en Kamilla ontmoeten. Het was super leuk om ze weer te zien en te spreken. Ze zijn heel erg druk en vaak komt een etentje er niet van. Maar nu wel! En Dani vond de grote gele badeend precies voor BLT geweldig om te zien!

Die avond hebben we ook nog geskypt met Leena, Remy en Rachida. Die kleine is om op te vreten! Wat een lekker ding!


Zondag is Chiel in de morgen gaan sporten. Fietsen en spier oefeningen stonden hoog op de lijst. De vrijdagmiddag had hij een lokomat training gehad die enorm zwaar was geweest. Chiel was super gefrustreerd dat niets ging zoals hij wilde. Vandaar dat hij gelijk in de sportieve aanval ging.

En om 3 uur stond Jos opnieuw voor de deur. Met z'n drietjes deze keer naar Elements om naar de bios te gaan. Hangover 3. De Grand Cinema was geboekt door Jos zodat we heerlijk languit konden liggen, gewapend met cola en popcorn, maar eerst nog even binnen komen. Ja je staat er echt niet bij stil, hoe rolstoel onvriendelijk veel dingen zijn. We moesten 4 treden af. Jos heeft hem met het looprek gesteund en zo zijn we binnen gekomen. Het duurde even maar dan heb je ook wat.

Toen we eenmaal zaten kwam de dame van de bios naar ons toe. Ze hebben wel een invalide ingang hoor, maar dat was ze vergeten te zeggen. Ach, maakt niet uit. We zijn er gekomen maar hebben wel gebruikt gemaakt van de invalide ingang toen we weg gingen.

Na de film een frietje met vissticks voor mij en een hamburger voor de mannen. Het was echt een heerlijke zondag.

En nu ben ik weer thuis. Vanmorgen met Chiel naar de lokomat geweest. Hij is nu op het werk en ik ga zo maar eens de boel een beetje opruimen. Want vanavond komt er visite!

Jippie, MIckey komt!! En ze blijft 10 hele dagen! Gezellig. Ik kijk er enorm naar uit!

1 comment:

Simone said...

Heeel, heel, heeel veel plezier met elkaar!!! xxx

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails