Tuesday, June 25, 2013

Blog uitgebreid

Gisteravond hebben Chiel en ik alle oude berichten van zijn ziekenhuis opname nog eens doorgelezen. Ik kreeg er opnieuw kippenvel van. En dat, terwijl ik de meeste berichten al aardig gecensureerd had. Ik bedoel, ik wilde niemand laten schrikken of paniek scheppen, dus sommige dingen heb ik toen bewust 'lichter' opgeschreven dan dat ze waren.

Vanmorgen heb ik alle berichten eens uitgezocht en ze op een rijtje gezet. Boven aan mijn blog, onder de titel Ans en Chiel in Hong Kong, zie je nu 3 tabs. Het blog is gewoon mijn blog zoals je die al kent, het verhaal van Chiel, is een register waarop je de berichten kan vinden en het tabje Cauda Equina Syndroom, is een medische uitleg.

Probeer maar eens op zo'n tabje te drukken en als je weer terug wil, op tabje Het blog drukken. Kind kan de was doen!

Het is wel de bedoeling dat ik dit ook steeds update. En wie weet komen er nog wel meer tabjes bij. In ieder geval, ik dacht dat ik het even moest uitleggen. Dus bij deze!

2 comments:

Mickey said...

Ziet er goed uit en werkt ook goed op mijn mobieltje! X

Anonymous said...

Hartstikke goed hoor! Ennuh ik ben er gewoon op 5 juli. Hier is alles met mij weer oké.

dikke kus, Lody

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails