Thursday, January 04, 2007

Afkicken

Ik ben precies 1 dag zonder sigaret. Het valt niet mee moet ik zeggen. Chiel en ik dragen pleisters en op zich gaat het goed. Nu alleen dat handje nog dat al in dezelfde houding springt zodra ik even ga zitten...
Het heeft wel een voordeel dat afkicken. Ik ben de hele keet aan het schoonmaken en ik heb de woonkamer al van voor naar achteren voorzien van een nieuw fris muurverfje. Er staat geen lege fles meer in de keuken (nee ik ben geen alcoholist geworden) want ik heb alle flessen al weggebracht naar de glasbak. Doe de was zo'n 3 keer per dag en als de vaatwasser vol zit, doe ik het zelfs met de hand! Griezelig gewoon maar een mens moet wat, toch...

Woensdagavond hebben we bezoek gehad van Michiel. Onze eerste buurman aan de Hoeven. Hij woont tegenwoordig in Eindhoven en hij vond mijn oude kerstkaart van vorig jaar in de kerstballendoos waar ons blogadres opgeschreven was. Hij keek, mailde en we hebben gelijk een afspraak gemaakt. Wat gaaf. Het was weer als vanouds. Super. Wie weet komen we hem nog tegen in HK dit jaar. Zou erg leuk zijn!

2 comments:

Anonymous said...

Het was inderdaad bere-gezellig. Bedankt voor jullie gastvrijheid. Succes met het "afkicken". ZET 'M OP !!! Zeker tot ziens, wie weet waar op deze mooie aardkloot.

Anonymous said...

Afzender Michiel hoort nog bij bovenstaand anonymouse "spreker"

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails