Friday, January 26, 2007

Chinese bruiloft

Vanmiddag om 15.30 stappen Chiel en ik op de ferry richting Zhuhai. Een boottochtje van 70 minuten om naar een chinese bruiloft te gaan van Bing!

Je weet wel, onze eerste medewerker in China, heeft een dame gevonden en besloten om met haar te gaan trouwen. We zijn natuurlijk heel erg benieuwd hoe het allemaal in z'n werk gaat. Paul komt ook samen met Nuan. Gezellig! We blijven een nachtje slapen en morgenochtend gaan we naar HK.

Ik heb de afgelopen week de blaren op mijn voetjes gelopen om een passend cadeau te vinden voor Bing en zijn bruid. Van Jesse had ik gehoord dat hij voor iemand die bij hem werkt, 2 champagne glazen had gekocht bij Swarovski. Ik denk leuk idee. Dus ik naar die winkel, maar dat kost een kapitaal! Ruim 3000 HKD voor 2 glazen!! Als Bing nog zou werken voor IFS dan was het een ander verhaal....
Dus ik verder gezocht. Ik heb nu een verguld beeldje gekocht in de vorm van een chinees bruidspaartje. Het glimt en blinkt dus helemaal goed denk ik... Toen kwam Jos nog met een goed idee. Een nederlandse koe! Niet zo'n echte maar een beschilderde. Dus die nemen we ook mee... Ben erg benieuwd wat Bing en bruid er van vinden...
Ik ga me weer uitleven qua foto's maken dus morgen staan die er weer op!

O ja we hebben nog geen antwoord van de landlord. Ze hadden de fax niet ontvangen. Chiel heeft hem net opnieuw gestuurd...wordt vervolgd...

1 comment:

Anonymous said...

ans we lezen weer elke dag je fantastische verhalen vanuit hongkong maar we missen op dit moment hoe het met de trainingen gaat voor de marathon wel hebben we van jos begrepen dat drank en sigaretten verboden zijn tot en met de marathon maar hoe is het met de conditie van de heren jos zijn vriend heeft inmiddels zijn ticket geboekt en ik zie hem regelmatig trainen.maar ik ga er vanuit dat jij ze wel onder controle hebt eb ze op scherp zet want de datum komt steeds dichterbij.we horen graag van je hoe het ermee staat.

groetjes jan en jantina reinders hardenberg

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails