Tuesday, January 02, 2007

Goede voornemens...

Vandaag zijn Chiel en ik naar Dirksland afgereisd. Gezellig naar Goeree-Overvlakee om zijn moeder te bezoeken.
Alles ging hardstikke goed met ma en haar nieuwe pacemaker deed het hardstikke goed. Ze is helemaal opgeknapt na het inbrengen van de pacemaker. Bleek dat ze al jaren een slecht kloppend hart had... nou ja, alles is nu goed met haar.

Morgenochtend gaan we samen naar de drogist. Pleisters en de hele handel inslaan om te gaan stoppen met roken. Ja ja... we gaan het in ieder geval opnieuw proberen. Voor Chiel helemaal van groot belang want 4 maart is de halve marathon. We kregen net bericht van de coach dat de training opgevoerd gaat worden naar 3 keer per week! Help! Dus alleen maar belang bij het stoppen. Ik moet Jesse toch even quoten: " Pijn is tijdelijk, opgeven is voor altijd!" Dus....
Ik ben benieuwd.

Ik hoop dat iedereen een hele fijne jaarswisseling heeft gehad en dat alle vingers en ogen nog op de juiste plek zitten!

2 comments:

Anonymous said...

Nou jongens een knap en goed voornemen, in 2006 zijn vrienden van ons gestopt met roken, en die konden er wat van, met z'n tweeën 3 tot 5 pakjes per dag (!!!) wegstomen, zij hebben 't zonder pleisters enz. gedaan alleen gingen ze wél regelmatig naar een steungroep. Ik weet dat als ze erg veel trek in een sigaret kregen, moesten ze denken aan iets leuks en erbij denken dat de trek aan een sigaret, meestal na een paar minuten over was. Als ze dan niet aan de peuk hadden toegegeven, mochten zij zichzelf daar een groot compliment voorgeven. DUs elke keer geen peukie opsteken is dus een overwinning op je zelf. Ik hoop van harte dat het jullie gaat lukken, sterker nog ik weet zeker dat het jullie gaat lukken.

Sterkte en een dikke kus

Simone

Anonymous said...

Nou daar sluit ik me bij aan. Nu Jacques ook niet meer rookt, denk dat ik zelf ook maar ga stoppen. Is uiteindelijk altijd voor iedereen beter.

Nou sterkte ermee en het gaat jullie lukken.

Liefs, Lody

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails