Wednesday, January 17, 2007

Naar China!

Morgenochtend vliegen Chiel en ik naar Wuxi. Dat ligt in de buurt van Shanghai. Het was nog even spannend want Chiel was echt beroerd maar vandaag alhoewel hij nog in z'n pyamaatje rond loopt, gaat het al stukken beter.

We gaan naar het kantoor waar Paul en William sinds 1 december zitten. Ze zitten inhouse bij een ander bevriend nederlands bedrijf wat morgen de opening heeft dus 2 vliegen in 1 klap.

1 Nachtje slapen in Wuxi en dan gaan we vrijdag in de loop van de dag naar Shanghai, blijven daar ook 1 nacht en dan zijn we weer zaterdagavond, rond happy hour hihi, terug in HK.

Ik vind het hardstikke leuk dat ik eindelijk eens verder China in kom dan Shenzhen. Eigenlijk schandalig, we wonen al bijna 3 jaar in HK en ik heb nog nooit iets echt van China gezien. Ik ben er klaar voor!
Ben ook enorm benieuwd hoe Paul en Nuan het daar hebben. Het is even iets anders maar ik heb begrepen dat ze het wel leuk vinden. Voor Nuan helemaal want William is daar ook met zijn vriendin en daar trekt ze nu veel mee op. Ik vind het zo wie zo knap van Nuan als Thaise om in China te wonen... tis nogal een verschil, Thailand of China.

No comments:

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails